• wt.. gru 3rd, 2024

Solidna rada dotycząca integracji marketingu mobilnego z Twoją firmą

ByRedakcja

kwi 23, 2019

Jeśli nie jesteś pewien, czym jest marketing mobilny lub co można by pod nim zakwalifikować, to nie jesteś sam.

Jest wiele osób, które albo nie wiedziały, że to własna gałąź marketingu, albo po prostu to zignorowały. Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać dobre podstawy na ten temat.Dodaj poczucie pilności lub wartości do działań związanych z mobilną kampanią marketingową. W większości przypadków klienci korzystający z łącza mobilnego lub reklamy oczekują, że otrzymają informacje szybko i w krótkich segmentach. Zamiast próbować umieszczać dużą ilość treści lub informacji za pośrednictwem kanału mobilnego, skup się na krótkich seriach, które mają zapewnić klientom wystarczającą ilość informacji, aby wzbudzić ich zainteresowanie.Pamiętaj, telefony są osobiste! Mobilność wykracza poza telefony komórkowe i internet. Abonenci są połączeni przez SMS-y, głos, mobilny internet i aplikacje na smartfony. Do środowiska mobilnego dodawane są elementy, które spełniają różne potrzeby wszystkich użytkowników, i musisz zrobić to samo. Twoje kampanie mobilne muszą być łatwo dostępne, osobiste i trafne!Zawsze wysyłaj wezwanie do działania. Twoi klienci muszą wiedzieć, co powinni zrobić, aby kupować u Ciebie, a jeśli nie udzielisz im odpowiedzi, nie będą robić zakupów w najbliższym czasie. Solidna rada dotycząca integracji marketingu mobilnego z Twoją firmą

Powiedz im, że masz to, czego potrzebują, i powiedz im, jak to zdobyć.Dodawaj kody QR za każdym razem, gdy coś drukujesz.

Drukowane kody QR są bardzo poszukiwane, więc umieść swój kod na wszystkim, co tylko możesz, nawet na pocztówkach, ulotkach lub gazetach. Im więcej masz osób, które widzi Twój kod, tym większe prawdopodobieństwo, że zdobędziesz nowych klientów dzięki wyświetlaniu.Daj innym znać, że oferujesz marketing mobilny w każdy możliwy sposób. Mówiąc o tym na swoim blogu, stronie internetowej i forach, poinformujesz klientów o programie i dostarczysz im informacji, których potrzebują, aby wziąć udział. Korzystaj z sieci społecznościowych, aby przyciągnąć klientów, oferując specjalne oferty dostępne tylko za pośrednictwem programu mobilnego.Coraz więcej osób przegląda sieć bezpośrednio z urządzenia mobilnego, a nie z komputera. Jest to niezbędne, ponieważ jeśli nie kierujesz działań reklamowych na marketing mobilny, całkowicie tracisz szczególnie dużą grupę odbiorców.Upewnij się, że Twoja firma i marka są natychmiast rozpoznawalne od samego początku mobilnego przekazu marketingowego. Jeśli Twoi konsumenci będą musieli przeczytać cały tekst, aby dowiedzieć się, z jakiej firmy pochodzi, będą zirytowani i prawdopodobnie uznają to za podstępny chwyt marketingowy.Nigdy nie zaniedbuj obsługi osób, które nie odpowiadają na Twoją mobilną kampanię marketingową, jeśli chcesz uzyskać jeszcze więcej klientów. Powinieneś także zrobić więcej, aby przywrócić stałych klientów, ale także naprawić to, co nie działa z Twoją kampanią, aby zachęcić więcej osób do zatrzymania się.Będziesz mieć trudny wybór w marketingu mobilnym, jeśli chodzi o to, czy wybrać aplikacje mobilne, czy witryny mobilne. Musisz pozwolić, aby rzeczywista wiadomość wybrała tutaj swoje medium. Innymi słowy, powinieneś płynąć z prądem, cokolwiek działa lepiej z jedną metodą niż z drugą. Nie próbuj zmusić go, aby poszło dobrze w drugą stronę.Podsumowując, nie byłeś pewien, czy marketing mobilny został sklasyfikowany jako osobny rodzaj marketingu, ale teraz wiesz nie tylko, co to jest, ale także niektóre sposoby, w jakie można go wdrożyć. W idealnym przypadku ten artykuł będzie więcej niż wystarczający, aby umożliwić Ci przekazanie tych informacji i pomóc innym osobom z tymi samymi pytaniami.