• wt.. gru 3rd, 2024

Solidne wskazówki, jak zachęcić klientów do dołączenia do Twojej listy e-mail marketingu

ByRedakcja

maj 23, 2020

E-mail to jeden z największych wynalazków ery Internetu.

Za pomocą prostej wiadomości każdy może komunikować się z kimkolwiek w ciągu kilku sekund. Ta niemal natychmiastowa komunikacja sprawia, że ​​jest to świetne narzędzie marketingowe. Oto kilka rad, które pokażą Ci, jak wykorzystać moc e-maili w celach marketingowych.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Zanim zaczniesz korzystać z e-mail marketingu, utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci informacje zwrotne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Poproś klientów o opinie na temat swoich e-maili. Ponieważ Twoi klienci są najważniejszą częścią Twojej kampanii, ważne jest, aby wiedzieć, czy są zadowoleni z otrzymywanych od Ciebie e-maili. Możesz poprosić ich o wypełnienie krótkiej ankiety z kilkoma pytaniami na temat tego, co im się podoba, a czego nie.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Solidne wskazówki, jak zachęcić klientów do dołączenia do Twojej listy e-mail marketingu

Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów.

Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Wdrażaj różnego rodzaju zasoby i zdobądź jak najwięcej wiedzy na temat e-mail marketingu. Znajdziesz wiele pomocnych książek czy stron internetowych. Możesz również znaleźć warsztaty w Twojej okolicy, które pomogą Ci dowiedzieć się więcej o e-mail marketingu.W materiałach marketingowych używaj słów odpowiednich dla branży, na której się koncentrujesz. Na przykład, jeśli piszesz materiały marketingowe dotyczące nowych produktów technologicznych, użyj słów takich jak „nowe”, „zaawansowane” lub „najnowocześniejsze”, które są powszechnie używane w tej branży. Użycie właściwych słów pomoże zwiększyć atrakcyjność Twoich produktów dla klientów.Opracowując kampanię e-mail marketingową, musisz zadbać o profesjonalny wygląd swojego materiału. Jeśli nie wygląda profesjonalnie, klienci przemilczą go bez zwracania uwagi. Istnieje wiele oszustw i wiadomości-śmieci, a Twoja legalna kampania marketingowa musi wyróżniać się jako coś, czemu chcą się dokładniej przyjrzeć.Wszyscy wiedzą, że filtry poczty e-mail stają się coraz bardziej rygorystyczne. Grafika i inne rzeczy zawarte w wiadomościach e-mail są blokowane, więc czytelnik może nawet nie widzieć tego, co próbujesz powiedzieć. Dlatego dobrą radą jest użycie zwykłego tekstu z hiperłączem do Twojej witryny.Jednym ze sposobów na zaangażowanie czytelników poczty e-mail jest zadawanie im pytań. Nie powinny to być również pytania retoryczne. Podaj kanał opinii, za pomocą którego mogą wysyłać Ci odpowiedzi. Możesz poprosić o bezpośrednie odpowiedzi za pośrednictwem poczty e-mail lub wysłać czytelników na strony sieci społecznościowych. Jakkolwiek to zaaranżujesz, prośba o dwustronną komunikację to świetny sposób na pielęgnowanie lojalności wśród subskrybentów.Ze względu na szybkość i prostotę e-mail jest świetnym wynalazkiem, który pozwala ludziom komunikować się przy niewielkim nakładzie czasu i wysiłku. Dzięki tym atrybutom e-maile mają nieograniczony potencjał marketingowy. Mamy nadzieję, że będziesz pamiętać o radach zawartych w tym artykule, aby jak najskuteczniej korzystać z e-mail marketingu.