Media społecznościowe do użytku osobistego i media społecznościowe dla Twojej firmy to dwa różne światy.
Jeśli jesteś przyzwyczajony do korzystania z tych witryn dla własnej satysfakcji, to wyprzedzasz grę w zrozumieniu, ale nadal będziesz potrzebować porady zawartej w tym artykule, aby pokazać, jak najlepiej za ich pośrednictwem promować swój biznes.Zachowaj ostrożność, gdy zatrudniasz firmę marketingową do mediów społecznościowych. Wiele z tych firm prowadzi nieuczciwe operacje, aby oszukać niedoświadczonych właścicieli firm zajmujących się marketingiem internetowym. Firmy te korzystają z tysięcy fałszywych kont na Facebooku, YouTube i Twitterze, korzystając z serwerów proxy, które automatyzują rejestrację w tych witrynach. Niewielu prawdziwych ludzi, jeśli w ogóle, zobaczy Twoje miejsce – nawet jeśli Twoje hity są coraz większe i płacisz przez nos swojej firmie marketingowej.Użyj Facebooka, aby uzyskać bardzo tanie możliwości marketingowe. Załóż profesjonalne konto biznesowe lub stwórz biznesowy fanpage. Poświęć trochę czasu na wyszukanie swoich konkurentów na Facebooku, aby zobaczyć, jak dużą obecność mają i co zrobili, aby to uzyskać. Nie kopiuj tego, co zrobili, ale użyj ich strony jako przykładu, co działa, a co nie.Wyglądaj konsekwentnie na swojej stronie w mediach społecznościowych. Upewnij się, że piszesz regularnie, spowoduje to, że ludzie będą chcieli często odwiedzać Twoją stronę, aby mogli być na bieżąco z Twoimi postami. Upewnij się, że to, o czym piszesz, jest istotne i rzeczowe. Nikt nie chce czytać przypadkowych informacji, powinny one dotyczyć Twojej firmy.Twórz wysokiej jakości treści skierowane do mediów społecznościowych. Jeśli tylko przypadkowo rzucasz słowami, reklamami lub dowolną liczbą przyziemnych fragmentów na swoich klientów, marnujesz swój czas i tracisz ich interesy. Bądź tak samo zaniepokojony swoją ofertą treści społecznościowych, jak treścią na swojej stronie biznesowej.Unikaj prostego wypychania produktów, aby generować obserwujących w swoich działaniach marketingu społecznościowego. Publikuj linki lub historie od zewnętrznych dostawców, które są związane z Twoją niszą lub branżą. Możesz zaangażować ludzi, organizując konkursy, zadając pytania lub publikując nowe zdjęcia. Zaangażuj tych, którzy za tobą podążają.
Zamiast po prostu lokować produkt, strzelaj do zaangażowania produktu.
O ile to możliwe, poprowadź swoją klientelę do powiązania swojej marki z ich tożsamością. Niech wyobrazą sobie wybór produktu lub usługi jako wybór stylu życia, a nie wybór budżetowy.Odniesiesz większy sukces, jeśli będziesz w stanie wymyślić nowe i interesujące treści. Ludzie podzielą się czymś, co ich zdaniem jest warte ich czasu lub prowokuje przyjemną reakcję. Przyjrzyj się udanym kampaniom i określ rodzaj treści, które ludzie będą chcieli udostępniać znajomym w sieciach społecznościowych.Jeśli zamierzasz korzystać z usługi mikroblogowania, spróbuj zdobyć jak najwięcej obserwujących. Interakcja z ludźmi i odpowiadanie na komentarze w serwisie mikroblogowania jest znacznie trudniejsze w porównaniu z korzystaniem z serwisów społecznościowych, głównie ze względu na liczbę aktualizacji, które użytkownicy mikroblogowania otrzymują w swoich kanałach. Regularnie publikuj aktualizacje i zawsze szukaj nowych obserwujących.Utwórz konto Yahoo i przeglądaj odpowiedzi Yahoo. Ta społeczność internetowa zapewnia użytkownikom forum, na którym można zadawać pytania na dowolny temat, na który mogą odpowiedzieć inni użytkownicy. Spróbuj wyszukać wszelkie pytania dotyczące problemów związanych z tym, co sprzedajesz, i przygotuj odpowiedź, która zawiera linki do Twoich usług. Po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań dowiesz się, jak pisać dobre odpowiedzi dla określonych kategorii.Jak widać, w serwisach społecznościowych jest wiele informacji dotyczących tego, jak założyć firmę. Mam nadzieję, że odpowiedzi na wszystkie pytania, które zadałeś, znalazły się tutaj. Jeśli nie, użyj tego jako punktu wyjścia do zbadania wielu innych sposobów wykorzystania tych platform do rozwoju firmy.