Marketing mobilny to potężna taktyka marketingowa.
Czy korzystasz z biznesowej siły marketingu za pośrednictwem urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe? Poniższy artykuł zawiera porady dotyczące tej najnowszej formy marketingu dla Twojej firmy.Tworząc reklamy w internecie mobilnym, musisz upewnić się, że treść jest zgodna z większością różnych przeglądarek mobilnych. Należy to wziąć pod uwagę, ponieważ nie chcesz przypadkowo ograniczać klientom możliwości przeglądania Twoich treści. Trzymaj się głównych producentów telefonów i dokładnie sprawdź, czy istnieją jakieś ograniczenia, które mogą mieć dostawcy usług.Będziesz mieć trudny wybór w marketingu mobilnym, jeśli chodzi o to, czy wybrać aplikacje mobilne, czy witryny mobilne. Musisz pozwolić, aby rzeczywista wiadomość wybrała tutaj swoje medium. Innymi słowy, powinieneś płynąć z prądem, cokolwiek działa lepiej z jedną metodą niż z drugą. Nie próbuj zmusić go, aby poszło dobrze w drugą stronę.Musisz mieć pewność, że dobrze opisujesz korzyści dla osób zajmujących się marketingiem mobilnym. Nie wystarczy być krótko i na temat. Musisz także być bardzo przejmujący, jeśli chodzi o to, o czym mówisz. Oznacza to, że wymagana jest bezpośredniość, aby dokładnie powiedzieć klientowi, w jaki sposób skorzysta z Twojego linku.Kiedy promujesz konkretne wydarzenie, wyślij mobilną wiadomość marketingową na kilka godzin lub dzień przed wydarzeniem. Klienci, którzy są naprawdę zainteresowani wydarzeniem, mogą łatwo zapomnieć o wiadomości, jeśli wyślesz ją na kilka dni przed wydarzeniem.
Nie chcesz, aby Twoi klienci niczego nie przegapili.Granie o status swoich klientów to wielka sprawa i pewny sposób na ulepszenie kampanii marketingu mobilnego.
Ludzie czekają w kolejce całymi dniami, aby kupić wysokiej klasy telefon, po części z tego samego powodu, dla którego ludzie noszą złoty zegarek: to symbol statusu. Oferowanie zachęt poprawiających status to świetny sposób na utrzymanie klientów w ryzach.Ułatw klientom rezygnację z otrzymywania wiadomości tekstowych. W wielu przypadkach najłatwiejszym sposobem będzie opcja odpowiedzi słowem „stop”. Zmniejszy to frustrację, gdy klient nie chce już otrzymywać SMS-ów. Pamiętaj, że tylko dlatego, że nie chcą tekstu, nie oznacza, że nie chcą być klientem.Jednym ze sposobów budowania mobilnej bazy danych klientów jest oferowanie im wyjątkowych rabatów lub treści, którymi nie udostępniasz wszystkim. Możesz poprosić ich, aby zapisali się na SMS-y i podarowali im kupon rabatowy 10%. Zachęci to więcej osób do rejestracji, a Twoje działania w zakresie marketingu mobilnego szybko się zwrócą.Tworzenie kodu QR do mobilnej kampanii marketingowej jest bardzo łatwe. Istnieją bezpłatne zasoby online, w których można wygenerować kod QR, który umożliwia funkcje śledzenia, dzięki czemu możesz zobaczyć, skąd pochodzą Twoi klienci za pomocą kodu. W ten sposób wiesz, z jakich zasobów reklamowych klient otrzymał kod i decydujesz, które są skuteczne, a które nie.Nie zapomnij dodać możliwości śledzenia do swojego marketingu mobilnego! To, że ekran jest mniejszy, nie oznacza, że jest mniej ważny. Dodaj rozszerzenia śledzenia do hiperłączy, których używasz w kampaniach marketingu mobilnego i zapoznaj się z różnymi usługami mobilnymi, które oferują solidne możliwości śledzenia dla wielu taktyk mobilnych.Marketing mobilny to najnowsze osiągnięcie w reklamie. To najlepszy sposób na zdobycie przewagi nad konkurencją. Korzystając z porad zawartych w powyższym artykule, możesz wykorzystać tę doskonałą formę marketingu w swojej firmie.