• czw.. lis 21st, 2024

Wskazówki, jak ulepszyć swój biznes dzięki marketingowi mobilnemu

ByRedakcja

maj 23, 2020

Marketing mobilny to potężna taktyka marketingowa.

Czy korzystasz z biznesowej siły marketingu za pośrednictwem urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe? Poniższy artykuł zawiera porady dotyczące tej najnowszej formy marketingu dla Twojej firmy.Tworząc reklamy w internecie mobilnym, musisz upewnić się, że treść jest zgodna z większością różnych przeglądarek mobilnych. Należy to wziąć pod uwagę, ponieważ nie chcesz przypadkowo ograniczać klientom możliwości przeglądania Twoich treści. Trzymaj się głównych producentów telefonów i dokładnie sprawdź, czy istnieją jakieś ograniczenia, które mogą mieć dostawcy usług.Będziesz mieć trudny wybór w marketingu mobilnym, jeśli chodzi o to, czy wybrać aplikacje mobilne, czy witryny mobilne. Musisz pozwolić, aby rzeczywista wiadomość wybrała tutaj swoje medium. Innymi słowy, powinieneś płynąć z prądem, cokolwiek działa lepiej z jedną metodą niż z drugą. Nie próbuj zmusić go, aby poszło dobrze w drugą stronę.Musisz mieć pewność, że dobrze opisujesz korzyści dla osób zajmujących się marketingiem mobilnym. Nie wystarczy być krótko i na temat. Musisz także być bardzo przejmujący, jeśli chodzi o to, o czym mówisz. Oznacza to, że wymagana jest bezpośredniość, aby dokładnie powiedzieć klientowi, w jaki sposób skorzysta z Twojego linku.Kiedy promujesz konkretne wydarzenie, wyślij mobilną wiadomość marketingową na kilka godzin lub dzień przed wydarzeniem. Klienci, którzy są naprawdę zainteresowani wydarzeniem, mogą łatwo zapomnieć o wiadomości, jeśli wyślesz ją na kilka dni przed wydarzeniem. Wskazówki, jak ulepszyć swój biznes dzięki marketingowi mobilnemu

Nie chcesz, aby Twoi klienci niczego nie przegapili.Granie o status swoich klientów to wielka sprawa i pewny sposób na ulepszenie kampanii marketingu mobilnego.

Ludzie czekają w kolejce całymi dniami, aby kupić wysokiej klasy telefon, po części z tego samego powodu, dla którego ludzie noszą złoty zegarek: to symbol statusu. Oferowanie zachęt poprawiających status to świetny sposób na utrzymanie klientów w ryzach.Ułatw klientom rezygnację z otrzymywania wiadomości tekstowych. W wielu przypadkach najłatwiejszym sposobem będzie opcja odpowiedzi słowem „stop”. Zmniejszy to frustrację, gdy klient nie chce już otrzymywać SMS-ów. Pamiętaj, że tylko dlatego, że nie chcą tekstu, nie oznacza, że ​​nie chcą być klientem.Jednym ze sposobów budowania mobilnej bazy danych klientów jest oferowanie im wyjątkowych rabatów lub treści, którymi nie udostępniasz wszystkim. Możesz poprosić ich, aby zapisali się na SMS-y i podarowali im kupon rabatowy 10%. Zachęci to więcej osób do rejestracji, a Twoje działania w zakresie marketingu mobilnego szybko się zwrócą.Tworzenie kodu QR do mobilnej kampanii marketingowej jest bardzo łatwe. Istnieją bezpłatne zasoby online, w których można wygenerować kod QR, który umożliwia funkcje śledzenia, dzięki czemu możesz zobaczyć, skąd pochodzą Twoi klienci za pomocą kodu. W ten sposób wiesz, z jakich zasobów reklamowych klient otrzymał kod i decydujesz, które są skuteczne, a które nie.Nie zapomnij dodać możliwości śledzenia do swojego marketingu mobilnego! To, że ekran jest mniejszy, nie oznacza, że ​​jest mniej ważny. Dodaj rozszerzenia śledzenia do hiperłączy, których używasz w kampaniach marketingu mobilnego i zapoznaj się z różnymi usługami mobilnymi, które oferują solidne możliwości śledzenia dla wielu taktyk mobilnych.Marketing mobilny to najnowsze osiągnięcie w reklamie. To najlepszy sposób na zdobycie przewagi nad konkurencją. Korzystając z porad zawartych w powyższym artykule, możesz wykorzystać tę doskonałą formę marketingu w swojej firmie.