Każda firma musi dotrzeć do dużej liczby odbiorców ze swoją ofertą sprzedaży, ale znalezienie docelowych czytelników może być trudne.
E-mail marketing jest niezbędnym narzędziem dotarcia z Twoją wiadomością do mas, przynajmniej do tych, którzy są zainteresowani. Czytaj dalej, aby znaleźć wiele świetnych wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć kampanię.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Końcówka Twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Przed użyciem e-mail marketingu utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci swoją opinię. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Aby zachęcić ludzi do wyrażenia zgody i wyrazić zgodę na wysyłanie do nich wiadomości e-mail marketingowych, zaoferuj zachętę. Zaoferuj zniżkę lub kupon na jeden ze swoich produktów lub usług. Dołącz białą księgę lub biuletyn na temat swojej niszy lub rynku. Daj potencjalnemu klientowi coś w zamian za dostęp do jego skrzynki odbiorczej.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z powiadomieniem, aby nie odkładać na później. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając.
Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Aby zwiększyć podekscytowanie klientów, jeśli chodzi o otrzymywanie wiadomości e-mail, powinieneś spróbować oferować specjalne rabaty i udzielać ograniczonych czasowo promocji w swoich biuletynach.
Dzięki temu e-mail marketing będzie bardziej skuteczny, ponieważ czytelnicy poczują, że dostają dobrą ofertę i mogą zaangażować swoich znajomych. Rzeczywiście, program polecający może być dobrą metodą na poszerzenie bazy klientów i listy subskrybentów.Traktuj każdego czytelnika jak związek. Zapytaj w pierwszym e-mailu o zgodę na wysłanie kolejnych. W drugim e-mailu powiedz im, jakich rabatów, produktów i usług mogą oczekiwać w przyszłych wiadomościach e-mail. W trzecim e-mailu i później zapoznaj się z treścią, którą obiecałeś im dostarczyć.Używaj kilku grafik podczas tworzenia programów do e-mail marketingu. Wiele dostępnych programów do czytania wiadomości e-mail blokuje grafikę, co może spowodować, że wielu z Twoich czytelników nie będzie w stanie poprawnie odczytać wiadomości e-mail. Ponadto kilka programów pocztowych ma tendencję do wysyłania e-maili zawierających grafikę do folderu ze spamem odbiorcy.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Tak długo, jak wykorzystasz przeczytane tutaj wskazówki, przekonasz się, że Twoje kampanie e-mail marketingowe będą skuteczne i opłacalne. Będziesz szczęśliwy, że włożyłeś wysiłek w stworzenie planu, gdy Twoja sprzedaż eksploduje!