• wt.. kwi 23rd, 2024

Czy PayPo wpłynęło na większą sprzedaż?

ByRedakcja

kwi 28, 2021

Systemy odroczonych płatności stanowią coraz częściej wybieraną opcję finansowania dużych zakupów. Ilekroć bowiem klient po dotarciu do finalnego etapu transakcji zauważa, że tak naprawdę nie dysponuje wystarczającą ilością środków, aby komfortowo opłacić swoje zakupy bez zastanawiania się, jak ma przeżyć do następnej wypłaty, zwykle porzuca swój koszyk. Okazuje się, że przesunięcie płatności w czasie może temu skutecznie zapobiegać. Jedną z opcji odroczenia płatności jest PayPo – metoda, która poprawia wskaźniki sprzedaży.

Czym jest PayPo?

Wśród wielu form płatności dedykowanych sklepom internetowym PayPo jest jednym z tych, które charakteryzuje największa innowacyjność. PayPo skierowane jest do tych klientów, którzy pragną z różnych względów przesunąć w czasie moment dokonania płatności za swoje zakupy. Cechą tego systemu, która zasługuje na szczególną uwagę jest to, że skorzystanie z odroczenia płatności w usłudze PayPo, nie wiąże się z poniesieniem jakichkolwiek dodatkowych kosztów zarówno przez klienta, jak i sklep. Całkowity czas odroczenia płatności może wynosić nawet 30 dni, w trakcie których kupujący ma prawo zadecydować również o tym, by jego płatność została podzielona na 4 możliwie najbardziej dogodne raty.

Szacuje się, że PayPo faktycznie przyczynia się nie tylko do zwiększenia średniej wartości koszyka, ale także do wzrostu częstotliwości dokonywania zakupów. To obustronna korzyść, którą odczujesz Ty i Twoi klienci.

Kup teraz, a PayPo

Jeżeli zainteresował Cię system PayPo, zapoznaj się z ofertą serwisu Przelewy24. Wejdź na https://www.przelewy24.pl/ i dobierz opcję w największym stopniu odpowiadającą potrzebom Twojego sklepu oraz taką, która będzie podobała się Twoim klientom. Wszystko po to, by osiągnąć jeszcze większe wskaźniki sprzedaży.